کنکوری ها سریع بیان تو

وبسایت دانش آموزان دبیرستان نمونه باقرالعلوم ایلام

کنکوری ها سریع بیان تو

وبسایت دانش آموزان دبیرستان نمونه باقرالعلوم ایلام

نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان اصلی دبیرستان نمونه باقرالعلوم ایلام

زمان و نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان اصلی(سال اول)زمان و نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان اصلی(سال اول) در دبیرستان های نمونه (92/93) 
کلیک کنید 

نظرات 1 + ارسال نظر
نیلوفر 1392/04/16 ساعت 21:29 http://yakshi.loxblog.com

سلام دوست عزیز سپاس از اومدنت به وبلاگم .
افرین فعالیتت قابل تحسینه(البته خدارو شکر من از کنکورو امتحانات گذشتم) با این کارت کمک بزرگی به مردم وجامعت میکنی امیدوارم که همیشه موفق باشی اگر که ما بین مطالبت از تصاویر زیبا وتصاویری که ارامش ذهنی میدن استفاده کنی خوب میشه وهم چنین مطالب اموزنده .لطف میکنی که منو با اسم گسترده نقاش ونقاشی لینک کنی دوست دارم که دوباره سر بزنی راستی لینکت کردم ببببببببببببببببببببای

سلام لینکت کردم بازم به من سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد