کنکوری ها سریع بیان تو

وبسایت دانش آموزان دبیرستان نمونه باقرالعلوم ایلام

کنکوری ها سریع بیان تو

وبسایت دانش آموزان دبیرستان نمونه باقرالعلوم ایلام

دانلود سوالات و پاسخ کنکور سراسری سال 92 رشته انسانی

دانلود سوالات و پاسخ کنکور سراسری سال 92 رشته انسانی 

 

 

 

 

دانلود دفترچه عمومی | لینک کمکی

دانلود دفترچه اختصاصی | لینک کمکی

دانلود دفترچه اختصاصی – اصول و عقاید | لینک کمکی

دفترچه فرهنگ ومعارف اقلیت های دینی و زبان های خارجی غیر انگلیسی | لینک کمکی

 

 

 

 

پاسخ کلیدی سازمان سنجش

 

 

کلید دفترچه عمومی (311B) و اختصاصی (320B)

کلید دفترچه عمومی (311C) و اختصاصی (320C)

کلید دفترچه عمومی (311D) و اختصاصی (320D)

کلید دفترچه عمومی (311A) و اختصاصی (320A) – اصول عقاید

 

 

 

 

 پاسخ های تشریحی

 

دانلود پاسخ تشریحی درس ریاضیات ، کاری از استاد مجید رضا صدیقیان

دانلود پاسخ تشریحی درس ریاضیات ، کاری از استاد مهدی منیری بیدگلی

دانلود پاسخ تشریحی درس اقتصاد

دانلود پاسخ تشریحی درس ادبیات عمومی

دانلود پاسخ تشریحی درس جغرافیا

دانلود پاسخ تشریحی درس روانشناسی

دانلود پاسخ تشریحی درس منطق و فلسفه

دانلود پاسخ تشریحی درس عربی عمومی

دانلود پاسخ تشریحی درس ادبیات اختصاصی

دانلود پاسخ تشریحی درس تاریخ

دانلود پاسخ تشریحی درس زبان انگلیسی

دانلود پاسخ تشریحی درس علوم اجتماعی

دانلود پاسخ تشریحی درس عربی اختصاصی

دانلود پاسخ تشریحی درس دین و زندگی

 

 

 

 

 

نظرات 7 + ارسال نظر
پرناز 1393/01/19 ساعت 19:42

لیلا 1392/10/16 ساعت 13:47

مرسی عالی بود

اگه یه بنر رایگان برای وبت میخوای بیا به آدرس زیر تا من برات طراحیش کنم:
ّfree-baner-4-u.loxblog.com

سلام . ممنون بنر دارم . هر موقع لازمم شد حتما مزاحمتون میشم

hamed 1392/04/15 ساعت 23:36 http://www.hamed70.loxblog.com

دوست عزیز از این که به من سر زدی ممنون
لینک شدی
منو با نام ویکی خنده لینک کن عزیز مرسی

http://www.hamed70.loxblog.com/

ویکی خنده

سلام لینکت کردم بازم به من سر بزن

D.A.P 1392/04/15 ساعت 20:37 http://DJANARIPRO.BLOGFA.COM

سلام دوست خوبم...
لینک شدید...با همون تیتر وب لطفا

سلام لینکت کردم بازم به من سر بزن

مرجان 1392/04/15 ساعت 15:14 http://www.marliiin.com

منوبااسم مارلین بلینک

سلام لینکت کردم بازم به من سر بزن

سلام مرسی ک بهم سر زدی و نظر دادی همونطور ک گفتی لینکت کردم خواستی من رو ب عنوان عشق توت فرنگی بلینک ممنون

سلام لینکت کردم بازم به من سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد