کنکوری ها سریع بیان تو

وبسایت دانش آموزان دبیرستان نمونه باقرالعلوم ایلام

کنکوری ها سریع بیان تو

وبسایت دانش آموزان دبیرستان نمونه باقرالعلوم ایلام

دانلود سوالات و پاسخ کنکور سراسری سال 92 رشته تجربی

دانلود سوالات و پاسخ کنکور سراسری سال 92 رشته تجربی 

 

 

 

 

دانلود دفترچه عمومی | لینک کمکی

دانلود دفترچه اختصاصی | لینک کمکی

دانلود دفترچه اختصاصی – بهیاری | لینک کمکی

دفترچه فرهنگ ومعارف اقلیت های دینی و زبان های خارجی غیر انگلیسی | لینک کمکی

 

 

 

پاسخ کلیدی سازمان سنجش

 

کلید دفترچه عمومی (211B) و اختصاصی (220B)

کلید دفترچه عمومی (211C) و اختصاصی (220C)

کلید دفترچه عمومی (211D) و اختصاصی (220D)

کلید دفترچه عمومی (211A) و اختصاصی (220A) – بهیاری

 

 

 

 پاسخ های تشریحی

 

دانلود پاسخ تشریحی درس زیست شناسی ، کاری از حسن محمد نشتایی

دانلود پاسخ تشریحی درس شیمی ، کاری از سیده سمیه عزیزی  

دانلود پاسخ تشریحی درس ریاضیات ، کاری از استاد مجید رضا صدیقیان 

 دانلود پاسخ تشریحی درس فیزیک ، کاری از امیر رضایی فرخ amirfarrokh.com

دانلود پاسخ تشریحی درس زیست شناسی ، کاری از دکتر خادم 

دانلود پاسخ تشریحی درس فیزیک ، کاری از محمد نادری

دانلود پاسخ تشریحی مبحث ژنتیک  زیست نشاسی ، کاری از استاد غیاثی 

دانلود پاسخ تشریحی درس زمین شناسی 

دانلود پاسخ تشریحی درس ادبیات 

 

 

دانلود پاسخ تشریحی درس زبان انگلیسی

 

 

دانلود پاسخ تشریحی درس عربی

 

 

دانلود پاسخ تشریحی درس دین و زندگی 

 

 

 

تحلیل دروس

 

 تحلیل و پاسخ مفهومی ریاضی کنکور 92 رشته تجربی کاری از استاد شریک‎

 

 تحلیل درس زیست شناسی ، کاری از دکتر کوچک زاده

مشابهت سوالات کنکور 92 با سوالات تالیفی استاد غیاثی 

 

 

 

نظرات 18 + ارسال نظر
asma 1392/12/11 ساعت 09:37

سلام واقعا ممنون! ولی من وب لایگ ندارم چیکار باید بکنم!؟

ساخت ویلاگ ! http://www.blogsky.com

فاطمه 1392/09/20 ساعت 15:38

خیییییییییییییییییییییییلی بد بدو

ممنون خیلی عالی بودحتما لینکتون میکنم

سلام وب توام پر محتواست لینک شدی باموفقیت
منم بااسم ساسان(تنها)لینک کن ممنونت میشم عزیز

سلام منو اشتباه لینک کردی . لطفا لینک منو اصلاح کن و بعد اطلاع بده ممنون

ممنون از حضورتان شما را لینک کردم.

منو با نام ( شرکت میهو حق خوری کرد) لینک کن

سلام لینکت کردم بازم به من سر بزن

سلام عزیز وبلاک واقعا بدرد بخوری داشتی حالا دوستامو دعوت میکنم بیان از سایتت دیدن کنن
من سایتتو لینک کردم خوشحال میشم منو با اسم شب مهتابی و ادرس
http://shabe-mahtabi.lxb.ir لینک کنی
مرسی

سلام لینکت کردم بازم به من سر بزن

tanha 1392/04/16 ساعت 10:10 http://tanhazara.loxblog.com

سلام ممنون که بهم سرزدی ایشالله موفق باشین توراهیی که انتخاب کردین بازم منتظرتونم درپناه حق

سلام ممنون از بابت دلگرمی که به ما دادین . من شما رو لینک کردم ولی لینک من به اشتباه در وبلاگ شما قرار گرفته است . لطفا لینک رو اصلاح کنید و بعد به ما اطلاع دهید با تشکر

سلام.

«روزگار نکته ای زیبا گفت:از بد دنیا گفت:گفت طاووس مشو که به عیبت خیزند

گفت پروانه مشو که به سر گردانی لای انگشت کتاب سالها میمانی

نه زمین باش نه خاک،که تورا خوار کند،وانگهی ذهن تورا پر ز مردار کند

آسمان باش که خلق به نگاهت بخرد،وز پی دیدن تو سر به بالا ببرد!»

اللّهمّ عجّل لولیّک الفرج
التماس دعا
یا علی

سلام . متن زیبایی بود . یا علی

tabasom 1392/04/15 ساعت 19:10 http://www.2tabasom.blogfa.com

آینجا زمین است
ساعت به وقت انسانیت خواب است
عجب موجود سخت جانیست دل
هزار با تنگ می شود
می شکند
می سوزد
وباز هم می تپد...

متن زیبایی بود MER 30

fatemeh 1392/04/15 ساعت 18:06 http://lopok.blogfa.com

salam dost aziz az inke be vebam omadi nazar dadi mamnon

خواهش !

asal 1392/04/15 ساعت 17:28 http://www.farzaneh2314.blogfa.com

منم با اسم به زیبایی وسعت دریا لینک کن

لطفا لینک ما را اصلاح کنید و بعد اطلاع دهید

سلام ممنون از اینکه به وب من سر زدین
شما لینک هستید اما ممکنه نتونید اسمتونو پیدا کند بخاطر قالبه
اما میخواستم تشکر کنم از وبتون چون خیلی مطالبش خوبه خودم کلی دنبال سوالای کنکور تجربی بودم
ممنون

سلام با این که نتونستم لینک خودمو تو لینک های شما پیدا کنم اما شما رو لینک کردم . باز هم به من سر بزنید

ثمین 1392/04/15 ساعت 15:19 http://justforyou2.blogfa.com/

سلام من شمارو لینک کردم منو با اسم وبم لینک کنید

سلام لینکت کردم بازم به من سر بزن

یه دوست 1392/04/15 ساعت 14:55 http://alikito.blogfa.com

سلام
لینک شدی
آدرس:http://alikito.blogfa.com
اسم:ستاره سرخ کویر(سرگرمی)

سلام لینکت کردم بازم به من سر بزن

عسل 1392/04/15 ساعت 13:46 http://s-asal-s.blogfa.com

سلام
منو با نام وبم بلینکید ... با افتخار لینکید

سلام لینکت کردم باز هم به من سر بزن

vaaaay ke cheghad in konkoore saaakht boood

باز هم به من سر بزن

سلام.ممنون...

«برایت آرزو دارم
که نور نازک قلبت٬ به تاریکی نیامیزد.
که چشمانت٬به زیبایی ببیند زندگی ها را.
چو باران٬آبی و زیبا
بباری٬شادمانه روی گرد غم
به دور از دل گرفتن ها.

برایت آرزو دارم
به تنهایی نیالاید
خدا٬ این قلب پاکت را
و همواره به دستانت بیاویزد
چراغ راه خوشبختی.
بدانی آنچه را اینک نمی دانی.

برایت آرزو دارم
سعادت را٬طراوت را٬بهشت و بهترین بهترین ها را.
خدا را می دهم سو گندکه در قلبم برای تو
خدارا آرزو دارم»

اللّهم ّعجّل لولیّک الفرج
التماس دعا
یا علی

خواهش می کنم . بازم به من سر بزن

می دانی … !؟ به رویت نیاوردم … !

از همان زمانی که جای ” تو ” به ” من ” گفتی : ” شما "

فهمیدم

پای ” او ” در میان است …

*

این روزها به جای” شرافت” از انسان ها

فقط” شر” و ” آفت” می بینی !

*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد