کنکوری ها سریع بیان تو

وبسایت دانش آموزان دبیرستان نمونه باقرالعلوم ایلام

کنکوری ها سریع بیان تو

وبسایت دانش آموزان دبیرستان نمونه باقرالعلوم ایلام

دانلود رایگان آزمون جامع گزینه دو - چهار

دانلود رایگان آزمون جامع گزینه دو - چهار

آزمون جامع گزینه2
طرح مرور و جمعبندی ویژه ی خرداد ماه
آزمون های جمعبندی 1392/3/29
ویژه ی داوطلبان کنکور سراسری سال 1393 + پاسخنامه ی تشریحی 

[آزمونریاضی]

 


[پاسخنامه ی  ریاضی]

 



[آزمون تجربی]

 


[پاسخنامه ی تجربی]

 



[آزمون انسانی]

 


[پاسخنامه ی انسانی]

 

 


[آزمون عمومی]

 

 

نظرات 6 + ارسال نظر
دابقق 1392/12/04 ساعت 11:54

سلام...وبلاگتون عالیه ممنون که به وب من سرزدین..باتبادل لینک موافقم..من شمارولینک کردم
وشماهم من رو به نام "پایان تنهایی من و عشقم "لینک کنید..
موفق باشید..

سلام لینکت کردم بازم به من سر بزن

سلام.ممنون که سر زدیدولینک شدید.لطفا من را با نام آرزو ای یک دختر مو مشکی لینک کنیدومنتظرتم.باااااااای
راستی می خواستم اسمتو بدونم.


سلام لینکت کردم بازم به من سر بزن

واو.این عالیه.من سال دیگه کنکور دارملینکتون کردم ممنون میشم شما هم منو لینک کنید

سلام لینکت کردم بازم به من سر بزن

باسلام
سایت تابشhttp://tabesh.net/به منظور به تصویر کشیدن زیبایی های ماه مبارک رمضان یک دوره مسابقه عکاسی با موضوع رمضان برگزارمی کند.

برای شرکت واطلاع از این مسابقه به سایت تابش مراجعه نمائید

ودرضمن انتظارمی رود این موضوع رادر وب خود اطلاع رسانی کنید.پیشاپیش از بلند نظری تان ممنونم
مسابقه عکاسی با جوایز ارزنده
خوشحال و ممنون می شویم که در این مسابقه شرکت کنید و همچنین اطلاع رسانی کنید
ما به اطلاع رسانی شما نیازمندیم
رمضان مبارک


مسابقه در ۲ بخش حرفه ای و آماتور برگزار خواهد شد.

جوایز بخش حرفه ای:

نفر اول:مبلغ ۵ میلیون رالو

نفر دوم: مبلغ ۴ میلیون رالر

نفر سوم: مبلغ ۳ میلیون رالر

جوایز بخش آماتور:

نفر اول:مبلغ ۲ میلیون رال

نفر دوم: مبلغ ۱ میلیون و پانصد هزار رالد

نفر سوم: مبلغ ۱ میلیون رال

باشه حتما شرکت می کنم

سلام خسته نباشید.
طاعات وعبادتتون مورد قبول خداوند باشد.
ممنونم از اینکه به وبلاگم تشریف آوردید.
با افتخاروبلاگ خیلی خوبتون رو لینک کردم ممنون میشم شماهم وبلاگم روبانام لاتقنطوا لینک کنید.
ان شاءالله از جزوهاتون استفاده میکنم و برام دعا کنید به هدفم پزشکی برسم.

سلام لینکت کردم بازم به من سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد