کنکوری ها سریع بیان تو

وبسایت دانش آموزان دبیرستان نمونه باقرالعلوم ایلام

کنکوری ها سریع بیان تو

وبسایت دانش آموزان دبیرستان نمونه باقرالعلوم ایلام

بودجه بندی دروس آزمون های نخبگان آیه های تمدن سال تحصیلی 93-92

بودجه بندی دروس آزمون های نخبگان آیه های تمدن سال تحصیلی 93-92

http://s5.picofile.com/file/8110547434/Ayeha.png

 برای دریافت فایل روی هر پایه کلیک کنید

سوم راهنمایی (پیشرفت تحصیلی)   سوم راهنمایی (آیه های تمدن)     اول دبیرستان    دوم دبیرستان ریاضی    دوم دبیرستان تجربی    دوم دبیرستان انسانی    سوم دبیرستان ریاضی    سوم دبیرستان تجربی    سوم دبیرستان انسانی   چهارم دبیرستان تخصصی تجربی   چهارم دبیرستان تخصصی انسانی    چهارم دبیرستان تخصصی ریاضی   چهارم دبیرستان عمومی انسانی     چهارم دبیرستان عمومی تجربی و ریاضی


نظرات 9 + ارسال نظر
دانی 1393/12/10 ساعت 21:50

مدرسمون برای پایه هفتم تو ایه های تمدن ثبت نام نمیکنه چه جوری ثبت نام کنم

مروارید 1393/10/11 ساعت 19:41

آزمون های خوبی فقط برنامه ریزی ندارد من بودجه بندی را پیدا نمی کنیم

مریم 1393/08/21 ساعت 14:15

منظور از بودجه بندی چیه اینجا؟من فردا ازمون ایه های تمدن دارم سال گذشته هم اول شدم اما چیز زیادی دربارش نمیدونم

فرناز 1392/11/27 ساعت 21:40

سلام ببخشید چرا هرچه می کنم واسه سال بعد ثبت نام نمی کنه متن تصویر و می نویسم ولی بازم میگه متن تصویرو بنویسید چیکار کنم کمی را نماییم کنید اگه می دونید

www.razmandegan.org.ir

به سایت بالا مراجعه کنید .

محمدحسین 1392/11/21 ساعت 07:18 http://911251.ir

سلام

آرش روزی که از نمونه رفتم آقای رستمی نیاوهمون معونه بهم گفتند هر موقعی که اومدی درخدمتیم.

من پدرم هم جانبازی هم داره.حساب نمیشه؟

به نظرم اگه با آقای رستمی صحبت کنی بهتره .

سلام. لطفا وبلاگ مرا لینک کنید. با تشکر از زحماتتان.

تا اطلاع ثانوی قصد تبادل لینک با هیچ وبلاگی رو نداریم .

سلام .خوفی؟؟؟؟

آرش ببشید یه سوال داشتم.قبول میکنن واسه سال دیگه بیام.؟

چون تواین هفته یاهفته های بعد واسه پرس وجو میام نمونه دولتی ایلام.

اینجور که من مطلع شدم ، سال آینده امتحان تکمیل ظرفیت میگیرن اگه قبول بشی میزارن . موفق باشی

محمدحسین 1392/11/18 ساعت 16:08 http://911251.ir

سلام...

ایشالا به امید خدا حتما میام.خعلی دلم واستون تنگ شده.

نالوتی ها نمیشه یه احوالی ازمون بپرسین!

اگه قبول کنن بیام حتما میام....

سلام آرش .خوبی؟؟؟وز نمرهات چینه؟؟؟

راستی اگه مایلی این وبلاگ مارو بلینکون وخبرمون کن تا بلینکمت!

نمونه چطوره؟؟؟بابا جای ما خعلی خالیه!؟!

سلام . ممنون . خوبه . آره دیگه ! ساله دیگه که میای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد