کنکوری ها سریع بیان تو

وبسایت دانش آموزان دبیرستان نمونه باقرالعلوم ایلام

کنکوری ها سریع بیان تو

وبسایت دانش آموزان دبیرستان نمونه باقرالعلوم ایلام

عید غدیر خم

نظرات 3 + ارسال نظر
رستمی نیا 1391/08/25 ساعت 00:01

سلام - آقا آرش
وبلاگ شما را مشاهده کردم ، به تو آفرین می گویم روز شنبه بیست و هفتم به دفتر دبیرستان مراجعه کن تا در مورد غنی کردن وبلاگ با آقای شهبازی تبادل نظر کنی .

سلام آقای رستمی نیا ممنون که به وبلاگ ما سر زدین و نظرتون را گفتین خوشحال میشم بازم به من سر بزنین با تشکر بدرود

سامانه پیام کوتاه رایگان نوآوران به وبمستران
برای اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه نمایید:‏
http://noavaran.ir.tc/?page_id=569‎
سامانه پیام کوتاه نوآوران
http://noavaran.ir.tc

یه دوست 1391/08/19 ساعت 11:27

سلام
من روز یکشنبه امتحان زبان انگلیسی (1)دارم (آقای پالیزبان)
از بچه های کلاس های دیگر پرسیدم میگفتند خیلی سخت میاره وفکر کنم گرامرشو نفهمیدم؟؟به نظرت چه کار کنم بهتره؟؟یه راهنمایی به من بکن؟؟؟ممنون.

سختی اصلا معنا نداره ! کسی که درسو خوب خونده باشه هیچ درسی براش سخت نیست . به نظر من همه ی تمرین های کتاب خط سفید رو حل کن . انشاالله یه نمره ی خوب یگیری !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد